Göllüce’de MIŞŞŞ gibi yıkım olmuş…

10 Eylül 2016 20:34
A
a
Birkaç gündür İznik Göllüce’de Büyükşehir Belediye Zabıta Daire Başkanı Mahmut Turna’nın kaçak villasına gelen tepkileri gündeme getiriyorum.
Yazılar etkili oldu herhalde ki ‘mış’ gibi yıkım yapılmış.
Yani…
Yıkım ekipleri kepçeler, dozerlerle tam donanımlı yıkım araçlarıyla gelmişler…
Ne yapmışlar peki?
Binanın ucundan azıcık yıkıyormuş görüntüsü verip gitmişler.
Göllüceliler konuyu çok yakından takip etmeyi sürdürüyorlar.
Yıkım sonrası hemen yaşananları paylaştılar benimle..
Bakın ne diyorlar;
‘ Bursa Büyükşehir Belediye Zabıta Daire Başkanı Mahmut Turna’nın yaptığı kaçak villayı bugün İznik Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri geldi.
Yıkılması için çalışma yaptı.
Ama her tarafını yıkmadı. Az bir yerini yıktılar.
 
Yıkılmasında  çalışanlara soruyoruz niçin komplesini tamamen niye yıkmıyorsunuz diye sorduk. Bize dediler ki, bayram sonu kalan kısmını yıkacağız dediler.
 
Merak ediyoruz;
Bayram sonu yıkacağız diye bu kadar yıkmakla tekrar yapabilmesi için zaman mı, unutturulmaya mı çalışılacak?
 
Yıkmak için her şey geldiği, işçiler kepçeler geldiği halde niçin bugün tamamen yıkmadılar? Şaştık kaldık. Bayram sonu yıkacaklar mı yoksa bu kadarla bırakacaklar mı? Biz bu villayı takip edeceğiz.’
 
Bir diğer iletide ise,
 
‘Mahmut Turna'ya şöyle demişler ''Biz az bir yerinden yıkalım (ana kolonlara-direklere dokunmayalım), gündemden düşünceye kadar sen bekle... Sonra ileriki tarihlerde sen tekrar yavaş yavaş yaparsın.
Şimdi, gündem çok sıcak. Görüyorsun Bursa medyasında yayınlandı, TBMM’de gündeme geldi, ne şiş yansın ne kebap, yoksa senin de bizim de başımız ağrıyacak, ya da seni o koltuktan almak zorunda kalacağız'' demişler..
 
Ama, bu böyle kalmayacak, yıkım böyle olamaz, 12-05-2016 tarih 144 sayılı encümen kararı böyle uygulanamaz.
Bunun adı yıkım olamaz.. Bunlar adam kayırıyor, vatandaşların dediği değil bizim dediğimiz olur mantığında olan kişiler..
Bunlar halen işin ciddiyetinde değiller. Küçük bir yıkım, sonra tekrar yavaş yavaş yaparsın zihniyeti.
 
Takip edeceğiz, sonuna kadar ortadan tamamen molozların, atıkların, malzemelerin kaldırılmasının bitimine kadar yazışmalarımız devam edecektir.
Vali Bey’e, İznik Kaymakamı’na, Bimer, bakanlıklara devamlı bu kaçak villanın niçin yıkım adı altında basitçe yapıldığı, bu yıkım resmen ''evrak ortadan kaldırma'' yani, sorarlar soruşturma geçirir ise, kendini kurtaran memur mantığı..
 
Kaçak yapıların nasıl yıkıldığı fotoğraflarda videolarda var.. Böyle bir yıkım, yıkım değildir.
Sizlere gönderdiğim yıkım ise, İZNİK BELEDİYESİ’NİN BURSA ZABITA DAİRE BAŞKANI’NIN YAPTIĞI KAÇAK VİLLAYI yıktım, demesi nedir?
Konuyu devamlı takip edeceğiz ve adam gibi yıkımın yapılamasını isteyeceğiz.’
Yıkıyormuş gibi yapılan operasyonun olduğu gün Büyükşehir Belediyesi’nin personel bayramlaşma töreni vardı.
Ne ilginçtir ki, Başkan Recep Altepe Zabıta Daire Başkanı Mahmut Turna ile bayramlaşırken olan fotoğraf servis edildi basına.
Ayrıca..
Büyükşehir Belediyesi’nin sitesinde de bu fotoğraf karesi yer aldı.
Başkan Altepe mesaj veriyor herhalde seçmenlerine bu fotoğraf ile.
Mahmut Turna’yı kimseye yedirmem demenin farklı yolu olsa gerek.
İnsanları ekmeğinden edenler, işlerinden kovduranların aynı yolda yürüdüklerine sahip çıkıyor görüntüsü şaşırtıcı değil mi sevgili okuyucular?
 
Evet..
Bu sevimsiz konuları bir kenara bırakırsak Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum..
Yanlışsız, yolsuzluksuz, barışçı, sevgi ve kardeşliğin, hoşgörünün var olduğu Türkiye’de nice bayramları birlikte kutlamak dileğiyle…
Sevgiler…
 
1000
icon
dilek 19 Eylül 2016 20:55

Ali Fırtına helal olsun sana. tespitin süper.

0 0 Cevap Yaz
Canan Türk Demirci 19 Eylül 2016 08:29

Günaydın Bay Ali Fırtına- Mahmut Turnanın Kaçak Villasına İşlem yapmaya giden Tekin Temizci adlı memur fırçalanıyor diyorsun, bu bilginiz doğru mu? Kaçak Villaya zabıta arabasıyla Şenol Karahancı isimli amir malzemeler götürdü,kendisi kaçak villa yapıyor ama köylüsü kafe yapıyor diye Ömer yiyiti arayıp işlem yaptırdı diyorsunuz doğru mu? yazınızdaki bilgiler ile Savcılığa suç duyurusun da bulunacağım Bu bilgilerinizi Basın Suçları Savcılığına da söyler misiniz? Kimdir bunlar Tekin Temizci, Ömer yiyit, Şenol Karahancı. Bu kişiler zabıta mı? Savcılık kanalı ile bilgilerinizi teyit etmenizi bekleyin. Bilgileriniz için size teşekkür ediyorum

0 0 Cevap Yaz
ÜZEYİR MEDEN 19 Eylül 2016 07:55

Ali FIRTINA Abinin yazısı hoşuma gitti.Prens demesi farklı bir açıdan bakış. Ali Abi, 3 ay içeride niçin yattı? Kaçak ev yaptığında mı? Dönemin Adamı sözün de farklı, kimse bunu yazamamıştı.Memur Yeminine uyması gerekir mi bu kişi? Çünkü, zabıta başkanı memur değil, siyasilerin getirdiği kişi değil mi? KAPTAN LAKABLI KAFE SAHİBİ YAPMAMIŞTI BİLİYORUM. HEP BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDEN GELİP bu inşaata cezalar yazıyorlarmış

0 0 Cevap Yaz
Neron 19 Eylül 2016 07:44

RIZA SAKA BU YAZIM SANA; MAHMUT TURNA'NIN EVİNİN YANINDAKİ KAÇAK VİLLA NEDEN KİMSE SES ÇIKARMIYOR? DİYORSUN. AYIP AYIP ÇOK AYIP. AYSİN KOMİTGANI MI SUÇLAMAYA ÇALIŞIYORSUN? RIZA BEY, MAHMUT TURNA BİR DEVLET ADAMI. DEVLET ONURLUDUR. DEVLET KANUNUNU ÇİĞNEMEZ. DEVLET ÖRNEK OLUR..TÜM KÖY ARSAMIZ, TARLAMIZ VAR DİYE KAÇAK VİLLA MI KONDURSUN? KÖYLÜ YAPSA HEMEN BAŞINA ÜŞÜŞÜR BELEDİYE. BU VİLLAYI YAPARKEN NİYE ÜŞÜŞMEDİ KİMSE? ÇÜNKÜ, BELEDİYE ÇALIŞANLARINA GÖRMEYİN-GİTMEYİN, ŞİKAYET OLUNCAYA KADAR YAPARIM, YAPINCA İŞ İŞTEN GEÇER, PARA CEZASI ÇIKAR, YIKILMAZ, KİMSE YIKMAZ DEMİŞ, ÖYLE Mİ? YAPTI AMA OTURAMAYACAK. YIKIL MIŞ MIŞ MIŞ DOĞRU YAZMIŞ AYSİN HANIM. BÖYLE YIKIMA CAN KURBAN. NERONDAN SELAMLAR

0 0 Cevap Yaz
MİHRAÇ EMEK 19 Eylül 2016 07:27

Bu Yazı RIZA SAKA isimli Kişiye... Sen Neyi savunuyorsun? Kimi Savunuyorsun? Sen İznikli hele hele Göllüceliyim diyorsun, utan be arkadaş..Mahmut Turna değil mi bu Kaçak Villayı yapan da sen çıkıyorsun bitişindeki komşuyu şikayet ediyorsun? Bir de Mahmut Turnanın evinin bitişindeki Villa diyorsun? Ev mi Mahmut Turna'nın yaptığı? Allah aşkına 2 katli Villa,Rıza, sen ne yaparsan yap, biz gidip gördük, bu ihtiyaçtan değil, bunu yapmak İmar Kanununu okumamaktan, Kendini Dev Aynasında görmekten, İznik Belediyemize gelip de ''Tamir edeceğim'' diye dilekçe ver, neyi tamir edeceksin? Babandan kalma barakayı mı? Biz de tamir ediyoruz ama, yıkıp 2 katlı Kaçak Villa yapmıyoruz.Senin yüzünden, İznik Belediyemiz İmar Müdürümüz ve çalışanlar mahkemelerde mi yargılansın? Ne çıkarımız var? Sen Zabıta Daire Başkanısın diye, sen Villa sahibi ol diye biz mi Hapise girelim? Unutma Mahmut Turna! Sen Bursa da biz İznik Belediyesinde görev yapıyoruz. Senin sözün Bursadaki imar müdürlüğüne Zabıtalarına geçer

0 0 Cevap Yaz
RİZA SAKA 19 Eylül 2016 00:57

İnsanların konuyu derinlemesine bilmeden, sadece yazıyı okuduğu kadarıyla doğru bilgilendiğini zannedip çok cüretker tarzda ve hatta kabalaşarak yaptığı yorumları okuduğumda ne vahim bir durumda olduğumuzu gördüm. Çünkü bana yapılan sataşmalara cevap vermek ve öyle bir seviyeye düşmek istemem. İnsanlarımız birbirine çok KIZGIN. Nedir bu kızgınlık anlaşılır gibi değil. hakaretler , Şurda adam gibi fikrini beyan eden insana yapılan hakaretlere bakın. Çok yazık. Yazarımıza gelince keşke oda konuyu çok iyi araştırıp derinlemesine bir bilgi sahibi olup ondan sonra yazsaydı yazısını.M.Turnanın evinin bitişiğindeki VİLLAYA neden kimse ses çıkartmıyor ben çok MERAK EDİYORUM! Sn Yazarım bir çalışma daha yapın lütfen. Yazarın,Konunun gündemde kalmasını sağlaması ve takipçiliği açısından başarılı. Fakat gönül isterdi ki, Aynı kararlılığı ve inatçılığı keşke ayakkabı kutularında saklananlar ve diğerleri içinde yapabilseydi ve üzerine gidebilseydi! Herkesi vicdanı ile baş başa bırakıyorum

3 1 Cevap Yaz
ALÎ FIRTINA 18 Eylül 2016 23:07

MAHMUT TURNA HAZRETLERÎNÎN,HER DÖNEMÎN ADAMI OLDUĞUNU ÇOK ,ÎYÎ BÎLÎRÎM .RAHMETLÎ HÎKMET ŞAHÎNÎN PÎRENSÎ OLMAK ÎÇÎN ,KILIKTAN KILIĞA GÎRERD.HEP OLMAYACAK ÎŞLERÎ ,ÜST MAKAM ÎSTEDÎ DÎYE MEMURLARINA ,YAPTIRTIRDI, EN SONUNDA KISA SÜRELÎYÎNE ÎÇERÎ GÎRDÎ 3,AY YATTI. ŞÎMDÎ RECEP BEYÎN PÎRENSÎ OLDU ,SONUNU HEPBERABER GÖRECEYÎZ.SAYIN TURNANIN,KAÇAK VÎLLASINA ÎŞLEM YAPMAYA GÎDEN TEKÎN TEMÎZCÎ ADLI MEMURU FIRÇALADIĞINI,ŞENOL KARAHANCI ,AMÎRÎN KAÇAK VÎLLAYA ZABITA ARABASIYLA MALZEMELER GÖTÜRDÜYÜNÜ ,BÎLMÎYORMUYUZ ,SAYIN TURNANIN,GÖLÜCEDE ,KAPTAN LAKAPLI KAFE YAPMAK ÎSTEYEN KÖYLÜSÜNÜN,ÎNŞATININ YIKILMASI ÎÇÎN ÎMAR ZABITASI KARAKOL AMÎRÎ ,ÖMER YÎYÎTÎ ARAYIP ÎŞLEM YAPTIRTTIĞINI BÎZLER BÎLÎYORUZ ,KENDÎ KÖYLÜSÜ YAPMAYACAK KENDÎ YAPACAK ADALET BUNUN NERE SÎNDE ,YORUMCU LARA SESLENÎYORUM.AÇIN ÎNTERNETTEN,MEMURLUĞA BAŞLARKEN EDÎLEN YEMÎNÎ OKUYUN MAHMUT TURNA BU YEMÎNÎN NETSÎNDE ,ONU KORUYANLAR NERESÎNDE AMA ŞUNU ,ÇOK ÎYÎ BÎLÎN KUL KULDAN HAKKI ADALETÎ ALABÎLÎR AMA ALLAH HUZURUNDA HESAP VERECEKTÎR

1 1 Cevap Yaz
H.Semih Bakır 17 Eylül 2016 18:54

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste demiş atalarımız. Esat Yalmanın çok Ahı var bu toka yapan ikili üzerinde. Kaçak Villanda yıkılır sen de yıkılırsın.Kimsenin hakkını kimsede bırakmaz Allah. Esat Yalman sizden çok çekti, çekme sırası size geldi.Bekle Bursa Esat Yalman geliyor, mahkeme kararını verdi. uygulamak zorunda kalacak Recep Altepe

0 5 Cevap Yaz
Tufan Kayan 16 Eylül 2016 21:13

Aysin Komitgan Hanımefendi'ye Teşekkür edin İznikliler. Bir çok Gazete yazarı Belediyelerde yaşanan Yolsuzlukları yazamaz iken, Aysin Hanım Fotoğraflar koyarak yazıyor. Helal olsun siz Aysin Komitgan. İznik halkı size minnettar oldu bu kaçak villa yapan hemşehrimizin (hemşehri de demek istemiyorum) kanun manun, hukuk, dinlemeyerek 2 katlı villa yapmasını gündeme getirdiniz.Yıkılması içinde çabanızı eksik etmeyin. Gittik gördük yıkımı yapıldı denilmiş olan Kaçak Villayı, fotoğraf çektik. Buna niçin yıkım yaptım diyorlar? Tüm İznik halkını göllüce mahallemize gelip yıkıldı denilen villanın nasıl yıkıldığını görmesini isterim.Belediyeye gittik. niçin yıkımın bu kadarcıııık yapıldığını sormaya. ama kapalı dediler. pazartesi gelin, İmar müdürü kayın çalışkana sorun yıkımı fen işleri müdürü ismail acar yaptı onlara sorun dediler. bayramdan sonra hepsini yıkacaklar dediler. kaymakam beye gidip fotoğrafları vereceğiz böyle kaçak villa mı yıkılır, her tarafa şikayet edceğiz yıkılması içi

0 7 Cevap Yaz
BaYrAm Güzel 16 Eylül 2016 17:44

Şu Sözleri Çok Beğeniyorum ****Vebal nedir bilir misiniz, Hak etmeyenlere makam mevki vermektir... Fatih Sultan Mehmet ***Herkesin hayatında; Hatırladıkça sevdiği ve hatırladıkça sövdüğü biri vardır. Sen yerini biliyorsan sıkıntı yok. ***Gün gelecek herkes ektiğini biçecek. Hiç kimse yaşattığını yaşamadan ölmeyecek. *** Karakteri menfaatlerine göre şekillenen zavallı insanlar var. Allah bizi onlardan uzak tutsun. **Ne Ekersen Onu Biçersin.

0 8 Cevap Yaz
Fatih Kulink 16 Eylül 2016 09:31

mahmut turna ile recep altepenin ellerini sıkıp toka yapmalarına şaşıyorum. bu resim her şeyi anlatıyor herhalde. hepiniz kaçak villa diyorsunuz, demek kaçak değil, başkan ona yap demiş ki, eline sağlık diyor Gariban yapar ise kaçak oluyor. zabıta başkanı yaparsa ihtiyaç oluyor. kaçak ise işte böyle yıkılır. yıkılmadığı belli ama, Aysin hanım takip eder, yazıyorsa bunu yıktırır. aysin hanım encümen kararını da yayınlarmısın,

0 9 Cevap Yaz
ABDULLAH 15 Eylül 2016 20:17

GEMLİK'DEN BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANINA ÖNERİ........ BU NEDİR ALLAH AŞKINA BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ZABITA BAŞKANLIĞINDAKİ DAİRE BAŞKANI VE MÜDÜRÜNÜN YAPTIKLARI? NE ÇEKİYOR BUNLARIN KAHRINI BELEDİYE BAŞKANI RECEP ALTEPE? HİÇ Mİ DOĞRU İLE İKOMŞU OLMAZ BUNLAR? RECEP ALTEPE'YE BİR ÖNERİM VAR, GEMLİK ZABITA MÜDÜRÜMÜZ OLAN ABDULLAH DÖNMEZ'İ BURSA BÜYÜKŞEHİRE TRANSFER ETSİN. DAİRE BAŞKANI YAPSIN. BAKIN BURSA NASIL YÖNETİLİYOR GÖRÜN. ADAM GİBİ ADAMDIR ABDULLAH BEY.. AYSİN KOMİTGANIN YAZILARINA BAK, NELER GÖRÜYOR BURSADA..... 1--İznik ve Göllüceliler’in sesini duyan çıkacak mı bakalım? 06 EYLÜL 2016 2-- “Arkadaş bu olmaz” diyemediniz mi? 07 EYLÜL 2016 3-- Varsa yoksa koltuk, müdürlük! 08 EYLÜL 2016 4-- Göllüce’de MIŞŞŞ gibi yıkım olmuş… 10 EYLÜL 2016

0 10 Cevap Yaz
GALİP AKKUŞ 15 Eylül 2016 17:43

YORUMCU MEHMET TORNAYI TEBRİK EDİYORUM. MEHMET BEY, TEMELDEN Mİ YIKILMASI GEREKİYOR ACABA; İMAR KANUNU BÖYLE Mİ DİYOR? MAHMUT TURNA ZABITA DAİRE BAŞKANI OLUŞ AMA TORPİLLE OLDUĞU RESİMDE BELLİ.. YARIN CUMHURİYET HALK PARTİSİ SEÇİMİ KAZANIRSA BELEDİYE BAŞKANI DEĞİŞİRSE O ZAMAN BU RESİM SANA GÖSTERİLİR Mİ? TABİ DÖNEMİN ADAMI DİYE BİR KELİME VAR. İMAR KANUNU DENİLEN BİR KANUN VAR. AÇ DA BİR OKU. GOOGLE YE 3194 YAZARSAN KARŞINA ÇIKAR. GOOGLE YE MAHMUT TURNA YAZINCA DA KİM OLDUĞU, NE YAPTIĞI, GEÇMİŞİ ORTAYA ÇIKIYOR. GOOGLE DE YAZANLAR DOĞRU OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. O ZAMAN BU KİŞİNİN KAÇAK VİLLA YAPMASI NORMAL. YIKILMASI İSE ANORMAL. TABİ MIŞ MIŞ MIŞ GİBİ YIKILMIŞ İSE ANORMAL. BAKSANIZA FOTOĞRAFA BAŞKAN İLE NE KADAR SAMİMİ. BAŞKAN SAHİP ÇIKMADI MI VİLLASINA? İZNİK BELEDİYE BAŞKANI ÇOK AYIP ETTİNİZ MIŞ MIŞ MIŞ GİBİ YIKMIŞ İSENİZ.

0 11 Cevap Yaz
emrah 15 Eylül 2016 03:35

Bu riza saka denilen sahsi koyunde seven yok cikmis buraya haksizligi savunuyo kesin belediyeyle zabitayla cikacak isi vardir ah ulan riza :)))

0 11 Cevap Yaz
Riza Saka

Senin seviyesiz yazılarına cevap verecek kadar alçalamam. Yani senin seviyene inemem. Haaa Ama adam gibi mantığa ve akla dayalı bir eleştri , yorum ve tartışma yapacaksan o başka. Öyle takma isimlerle , kimliğini gizleyen korkaklıklarla kime ne iftira ve çamur atacaksın. Sen Kimsin ? Hele bir kimliğini deyiver bakemmm

0 4
recep orta Kestel 14 Eylül 2016 21:35

İlçe pilakalıların Bedduvası Tutmuştur, Kim bilir? bimer@basbakanlik' a yazın bu rezaleti, kepazeliği. Devlet Memuru değil mi şahıs? İmar Kanunu bu şahsı bağlamıyor mu? Zabıta Daire Başkanısın diye mi yapıyorsun? Bakışına bir bakın, pişkin pişkin bir bakış var adamda. T pilakalı taksileri Kestel Gürsu pilakalı diye Bursadan kovalıyodun, ceza yazdırıyordun,çok zaman vicdanlı zabıtalar başkan mahmut turna anons etti, durma git burdan diyordu, zabıtalar vicdanlı sense resime bakınca belli oluyor, insan yüzünde insan sevgisi yok, insan düşmanı olduğun yüzünden belli.Kestelden bursaya yolcu taşıma suç oluyorda senin villa yapman ne oluyor? inşaat için ruhsat alma. ruhsat parası ödeme, bedavaya villa yap. yok öyle yağma. İznik Belediyesi teşekkür ediyorum Kestel

0 12 Cevap Yaz
Bilene sor 14 Eylül 2016 09:10

Mis mis gibi yıkımla encümen kararı uygulanmamış mis.ne varki bunda o zabıta daire başkanlığı ki şehrin göbeğinde kültürpark içinde yeşil alanda izinsiz ruhsatsız kurulan macera parkı denilen yerin encümenince verilen kapatma kararını uygulamıyor.bu yerin ruhsatsız çalışmasına göz yumuyor.acaba neden.

0 13 Cevap Yaz
ÇEME DAHİN 13 Eylül 2016 11:12

Kaçak villa yaptığı iddia edilen değil, kaçak villayı yapan kişi. villa yaptı. İznikde oturuyorsunuz ama göl kıyısına gelmiyosrnuz. gölü arönünüze alın 40 metre geriye bakın ne göreceksiniz? gelin yaptığı iddia edelen mi yoksa yapılmış villa mı var görün. Cuma günü İznik belediyesi geldi yıktı , gelin ne kadarı nasıl yıktı. mışşşş mı değil mi görün. İyi Bayramlar Göllüceliler

0 14 Cevap Yaz
KAĞAN DEMİR 13 Eylül 2016 11:06

KÖYÜMÜZÜN %99 DA İMAR YOK DİYEN RIZA SAKA GÖLLÜCE. İZNİKDE HİÇ BİR KÖYDE DE İMAR YOK, BİZ ZEYTİN MALZEMELERİNİ KOYMAK İÇİN BARAKA YAPAMAZKEN, KENDİNİ KÖYÜN AĞASI MI ZANNEDİYOR DA VİLLA YAPIYOR? ZABITA BAŞKANIISAN BELEDİYEDE GÖREV YAPIYORSUN DİYE VİLLA MI YAPACAKSIN KÖYLÜM. MADEM BU KADAR GÜCÜN KUVVETİN VAR, BELEDİYE BAŞKANI İLE DE RESME BAKINCA SAMİMİ GÖZÜKÜYORSUN, BELEDİYE BAŞKANINA SÖYLE BİZ DE EV YAPALIM,TÜM KÖYLERİMİZE İMAR GETİRİN. VİLLAYI YAPAN ZABITA BAŞKANI MI NEYMİŞ? İZNİK BELEDİYESİNDE BİZİM KÖYDEN OLAN ZABITALAR NİYE KAÇAK EV YAPAMIYOR? ONLAR ZABITA ONLAR BELEDİYECİ DEĞİL Mİ? KİMSE KUSURA BAKMASIN. YAZAR ASİN KOMİTGAN ÇOK GÜZEL YAZIYOR.

0 14 Cevap Yaz
sinan 13 Eylül 2016 09:55

Rıza Sakaya Göllüceliye cevap ..Senin İmar Kanunundan haberin yok herhalde? Uganda mı? petegonya mı zannediyorsun sen Mahallemizi. Sen Önce yaşadığın yerin ne olduğunu bil? Köy mü mahalle mi? Mahallemizin girişinde Bursa Belediyesi koca bir ''Göllüce Mahallemize Hoş Geldiniz'' yazıyor. Sen halen Köy diyorsun. Sahi, imar izni yok diye villa mı yapmak gerekir? Madem bir evi vardı, niye Tamir edeceğim deyip de Villa yapıyor? Suç işleyeni savunmayalım

0 14 Cevap Yaz
Riza Saka

Sen kendini bir tanıt bakalım. Kimliğin ne. Bir tanıyalım seni. ne kadar Göllüce'lisin bakem....!

3 1
Mehmet TORNA 13 Eylül 2016 08:49

Sayın Komitgam; öncelikle sizleri yapmış olduğunuz bu başarılı habercilikten dolayı tebrik ediyoruz. Sağolun varolun. Bursa Büyükşehir Bekediyesinde zabıta dairesi başkanı olarak çalışan ve insanlara örnek olması gerekirken yasaları hiçe sayarak yasadışı olarak kaçak villa yapan mahmut turna'yı kınıyorum ve kendisini istifaya davet ediyorum! Kendisine oy veren biri olarak Büyükşehir belediye başkanımıza da buradan seslenmek istiyorum: yasaları hiçe sayan bu bürokratı görevden alın! Bu şahıs belediyemizin ve sizlerin itibarını zedelemiş bizlerin nefretini kazanmıştır! Ayrıca; buradan iznik belediye başkanıma da seslenmek istiyorum: orada oynanan tiyatroya artık son verin ve görevinizi yapın! O kaçak villayı yasanın öngördüğü şekilde temeli dahi ortadan kaldırarak yıkın! Böyle yapmaz göstermelik yıkımlar yaparsanız sizlerde suç işlemiş olursunuz! basın savcılarımıza da seslenmek istiyorum: lütfen bu olayıı takip edin! Bu suçlu hk. TCK 184'ü uygulayın, binayı tamamen yıktırın!

0 14 Cevap Yaz
Mustafa Kanarya 12 Eylül 2016 20:15

Sayın Saka; yorumuuzu derin bir üzüntüyle okudum. Göllüce mahallrsindenim diyorsunuz mahalleniz göl kenarında kaçak ve yasadışı olarak yapılan bir villayı savunuyor neredeyse yapanın ellerine sağlık deyip illegal ve yasadışı iş yapan kaçak villa sahibi turnayı öveceksiniz! Siz bu kaçak inşaata göllüceli olarak neden dur demediniz? O inşaatı oraya yaptırmamanız, engel olmanız gerekirken suçu ve suçluyu övüyorsunuz! Komşu köyden biri olarak bu tutumunuzu kınıyorum! Suç işleyen biri savunulmaz! Eleştirilir!!! Turna orada yasadışı ve illegal bir inşaat yaptı ve göllüce köyümüzü lekeledi! Bay Turnayı köyümüzde dahi görmek istemiyoruz!!!

1 16 Cevap Yaz
RİZA SAKA GÖLLÜCE 11 Eylül 2016 22:31

RIZA SAKA - GÖLLÜCE KÖYÜ.Ben Göllüce'de ikamet eden,doğuştan Göllüce'li biriyim. Bu konudaki gündemi takip etmeye çalışıyorum. Yukarıdaki köşe yazısını ve aşağıdaki yorumları okudum.Benim oturduğum evim dahil köydeki %99 evin ruhsatı ve imar izni yok. Yani Hemen hemen hepsi kaçak. Fakat devletin bu köye bakış açısı farklı ki , Köyün camisi, okulu ve alt yapısı dahil , her şeyi var.Bu çok ENTERESAN! Burada kaçak villa yaptığı iddia edilen kişinin, orada babadan kalma ve köyümüzdeki diğer evlerin konumunda bir evi zaten mevcuttu. Amacım Bu kişiyi savunmak ve temize çıkarmak değil. Kanun kanunsa o zaman gelip bütün köyü YIKMALILAR.Burada amacın çok farklı olduğunu görüyorum. Aşağıda, konuyu çok iyi bilmeden yapılan haksız ve vurun abalıya eleştirilerini görmek gerçekten çok üzücü. Yapılan işte kanunsuzluk varsa bu herkese aynı çalışmalı.Hepimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyız.Siyaset ve politik anlaşmazlıkların bu şekilde açığını yakalama ve intikam alma şekline dönüştürülmesi ne acı

16 1 Cevap Yaz
MURAT YULEN 11 Eylül 2016 16:37

AFERİN SANA MAHMUT TURNA.. CESARETİNE HAYRANIM. KANUN HUKUK SANA HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZ, ARKANDA BURSADAN RECEP BAŞKAN ALTEPE, İZNİKDEN OSMAN SARGIN BAŞKAN VAR, GAZETE KÖŞESİNDE 3 YAZI ÇIKMAKLA BAŞKANLAR SENİ YEM ETMEZ. GEL VİLLANA. VİLLANI ZATEN YIKMADILAR, KÜÇÜK BİR KEPÇE DARBE, GEL YAP .TAMİR ET .İÇİNDE OTURMAYA BAŞLA. BİR DAHA GELİP İZNİK BELEDİYEMİZ SENİN VİLLAYI YIKMAZ. KİM ŞİKAYET EDERSE ETSİN BUNDAN SONRA İZNİK FEN İŞLERİMİZ GELİP YIKMAYACAK.. EVRAK CEVABINI BULDU, ŞİKAYETİN GEREĞİNİ YAPTIK, DİYECEĞİZ, SEN GEL KÖYÜNE. KİMSE YIKMAYACAK ARTIK..İZNİKDEN SELAM.

0 16 Cevap Yaz
Demirhan 11 Eylül 2016 13:50

Bu Mahmut Turnadan başka ne bekliyorsunuz ki? Eğri Cedvelden Doğru Çizim olmaz, olmaz, olmaz. Bu adam alışmış her şey bunun için mübah.

1 18 Cevap Yaz
Ayıp 11 Eylül 2016 12:22

Bu Ada'm bu dava için hapis yattı villa diye de yırtınmayın sizin ağa babalarınızın villalarınıza benzemez ahşap bicogu bu evin Ayıptır

1 18 Cevap Yaz
EROL YÜZGEÇ 11 Eylül 2016 09:50

İYİ BAYRAMLAR KAÇAK VİLLA YAPAN KİŞİ Çok Ayıp ediyorsunuz arkadaşlar, Fotoğraf dan özelikle Sanattan hiç anlamıyorsunuz. Bu Fotoğraf da Bursa Belediye Başkanı, Aferin Mahmut turna, seni tebrik ediyorum, kimse iznik gölü etrafına çivi çakamıyor, İznik Belediyesi seni görmeden, bursa belediye kaçak yapılmasını kontrol etmesi için ekipler görmeden,hiç kimse görmeden nasıl yaptın? helal olsun sana, diyor sanki.. Yapacaksın tabi ki, Kooooocaman Büyükşehir Zabıtasında başkan olmussun. Yapamaz mısın? yapacaksın tabi. Bu fotoğraf Tebrik etme töreni her halde. Bayram sonu FETÖ operasyonu sırası Siyasilere gelecek deniliyor, Bursa Belediye başkanı alınırsa bu resmi de gönderip sorarlar adama. Aranızdaki ilişki nedir bu kadar samimiyet nereden kaynaklanıyor? diyen olacaktır.

0 18 Cevap Yaz
ALİMOĞLU İZ 11 Eylül 2016 08:55

İznik Belediyesinde hepimiz sana ya-pa-maz-sın dedik. Sen zorladın, yaparım dedin.İşte yaptığın villa. Cuma günü sende geldin, başımızda bekledin bu kadar yıkmıştı ekipler. Şimdi hepsini yıkacak. Belli ki Bu kaçak villa ortadan kaldırıılmazsa İiznik Belediyesi gündemden düşmeyecek. Sen Villada oturacaksın diye sıkıntıyı İznik Belediyemiz mi çekecek? Oturmak için değil Hotel-Motel olarak kullanmak gibi devasa yapmana sinirlendi herkes. Kusura Bakma Bursa Büyükşehir Belediyesinde Zabıta daire başkanı olabilirsin ama yasak sana da yasaktır.Hesabını İmar Müdürlüğünde çalışanlara soruyorlar. zabıta müdürlüğünde çalışanlara soruyorlar. Yapmayacaktın. sana söyledik.

0 18 Cevap Yaz
OSMAN 11 Eylül 2016 08:20

KAÇAK VİLLA HAY BE! Recep Başkan, Sakın Mahmut Turnanın elini bırakma. Mahmut Turna Sende bırakma. Bu fotoğrafı iyi saklayın. Çünkü Bu fotoğraf daha çok kullanılacak. Adalet, yargı önünde bu fotoğrafı soracaklardır. İznik- Balık- Turna-Villa- Belediye Başkanın korumasının nedeni nedir? İkisinin Aralarındaki ilişki nedir? Altepe, neden bu şahısla sıkı-fıkı? bimer@basbakanlik.gov.tr ye bir soralım bu yazılardan haberi var mı devlet yetkililerimizin? Bu yazılar için neler yapacaklar? Belediye Başkanı Recep Altepe Kaçak Villa yapanı Tebrik ediyor gibi verilmiş olan bir poz mu bu?, A.Komitgan gazetede Bursa Gündemine getiriyor diye Ona mı inat verilmiş olan bir poz?

0 17 Cevap Yaz
AYHAN KURU 11 Eylül 2016 07:58

NE MANTIKLI BİR ADAM YA! Adamdaki Mantığa bakın ya.. Zabıta Daire Başkanı olmuş ama İmar Kanunu bilmiyor .. mantığına bakın, Kaçak İnşaat yapanları kontrol etmek için Kaçak Yapı Denetlemek için Zaoıta Görevlendiriyor, kendisi KAÇAK VİLLA yapıyor. Adama bak ya, Zabıtaları Görmemiş mi? Nasıl Görcekler ki, Görmeyin demiş İse Bu Adamı derhal Görevden alması gerekir Recep Altepenin. Görevini Kötüye Kullanmak, Kaçak İnşaat Yapmak, Kaçak Villasını yaparken Zabıtalarına Görmeyin demekten Ceza evine SOKACAKSIN bu adamaı

0 17 Cevap Yaz
Servisçiler.. 10 Eylül 2016 23:23

BURSA CUMHURİYET SAVCILIĞINA İHBAR DA BULUNACAĞIM Biz İlçe plakaları Bursa'ya sokmayacaktın değil mi? Zabıta Araçlarına Servisçiler Odasından birilerini bindiriyordun, kendin de SSSAAAADİ ile geziyordun da Adrese teslim sokak sokak fabrika içinde İlçe plakalı arabalar arıyordun ya.. Şimdi, düştün kendi derdine. Yıkılır Villan İnşallah. Aysin Komitgan Hanımefendinin bu yazılarını tek tek toparlayıp Kaçak İnşaat yaptı, Makamınından aldığı Gücünü kullanarak kaçak villa yaptı diye Savcılığa Suç Duyurusun da bulunacağım. Tüm İlçe plakalı servisçiler ile Whatshap dan bu yazıları paylaşıp haber vereceğim, tek tek savcılığa suç duyurusunda bulunacağız. BURSA CUMHURİYET SAVCILARIMIZA DUYURULUR.

1 19 Cevap Yaz
ADAM 10 Eylül 2016 22:40

Allah ne kadar büyük- Onurun var ise kendin gel yık.Onurun var ise, bunca yazıya rağmen İznike gelme.. Sen Zavallı bir kişisin.

1 19 Cevap Yaz
Şakir 10 Eylül 2016 22:31

MAHMUT TURNA. BİZ SANA DAHA İLK GÜNDE, YAPMAYA BAŞLAMADAN SANA SÖYLEDİK. ŞİKAYET EDERLER, YAPTIRMAZLAR, BOŞUNA SIKINTIYA GİRME, GÖLE GELENLER GÖRÜR ŞİKAYET EDERLER, ZABITA DAİRE BAŞKANI OLMAKLA KAÇAK İNŞAAT YAPAMAZSIN, BURASI İZNİK, HEPİMİZİ SIKINTIYA SOKARSIN DEDİK AMA SEN, BİZİ DİNLEMEDİN. SENİN YÜZÜNDEN BİZ SIKINTIYA GİRMEYİZ DEDİK, BİZLER SIKINTI YAŞAYACAĞIMIZI BİLDİĞİMİZ İÇİN BİZ ŞİKAYET ETTİK. DEVLET SAHİPSİZ DEĞİL, BELEDİYE DEMEK DEVLET DEMEK DEĞİLDİR. BELEDİYEYİ BAĞLARSIN, AMA DEVLETİ CUMHURBAŞKANINI, ADALET BAKANLIĞINI BAĞLAYAMAZSIN. ....TEŞEKKÜRLER AYSİN...

1 19 Cevap Yaz
Göllüce Yunus 10 Eylül 2016 22:10

Aysin Hanım, Kalemine sağlık..Halk İznik'de bunu konuşuyor aylardır. Keşki Nasıl Yıkıldığının resimlerini de yayınlasaydınız. Şimdi yarın ilk işim sabah gidip bu yıkılan villayı görmek. resimler çekmek. selfi çekeceğim.

1 19 Cevap Yaz
UZMANÇAVUŞ METİN 10 Eylül 2016 22:05

Suçluya Sahip çıkma Recep Altepe.. Bu Ateş seni de yakar...Mahmut Turna yüzünden sıkıntı yaşayacaksın böyle gider ise..

0 18 Cevap Yaz
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
arşiv HABER ARŞİVİ
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat