İznik-Göllüce’deki kaçak villayla ilgili gelişmeler var…

29 Eylül 2016 22:04
A
a
Konu gündemden düşmüyor.
Çünkü…
İznik Göllüceliler yakından ve bilinçli takibe devam ediyorlar.
Sadece…
Basın mensuplarını değil ülkenin en yetkili mercilerini de bilgilendiriyorlar.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’a kadar konuyu intikal ettirmeleri bunun en somut göstergesi.
***
Evet…
Hangi konudan bahsettiğimi köşemizi takip edenler anlamıştır.
İznik Göllüce Büyükşehir Belediye Zabıta daire Başkanı Mahmut Turna’nın kaçak villasından bahsediyorum.
Araya hatırı dostları sokarak konuyu gündemden düşürme isteğini çok iyi anlıyorum Mahmut Turna’nın…
Ancak…
Orada yaşayan ve tepkilerini her şekilde dile getirenleri de duymazlıktan gelemeyiz.
Mahmut Turna kendini ifade edebilir bu köşeden, sesini her zaman duyurabilir çağrımızı yineliyorum.
Ve…
Son gelişmeleri aktarıyorum sizlere…
Gelen iletilerden en sonuncuyu paylaşmak istiyorum:
“İznik Göllüce mahallemizdeki Göl kıyısına kaçak villa yapan Mahmut Turna’nın villasının neden bu kadarcık yıkıldığı anlaşıldı.
Mahmut Turna, Avukat aracılığıyla Bursa 2.İdare Mahkemesine, yıkımın yapılmaya başlandığı saatlerde müracaat etmiş, Yürütmeyi durdurma kararı aldırmış…”

Alınan bu kararı hatırlı dostumuzu ziyaret ettiğinde Mahmut Turna ifade etmiş ve benim de haberim olmuştu zaten.
İletiyi paylaşan Göllüce’lilerin soruları var bakalım yanıt veren çıkacak mı?
“Şunları Sormak istiyoruz.
1-Bu alanda imar izni var mı? Yok.
2-Bu alanda kesinlikle imar izni olmayıp, Günübirlik Tesis Alanı olduğunu herkes bildiği halde, nasıl olur da kaçak villa yapa biliyor?
3-Günübirlik Tesisi Alanına neler olduğunu 3194 sayılı İmar Kanunun belirtilmiş;
Yapılmasına izin verilenler yapılar, (Kamping-konaklama ünitelerini içermeyen duş, gölgelik, soyunma kabini,Wc, kafe-bar, pastane,lokanta,çayhane,açık spor alanları,spor tesisleri,golf alanları,açık gösteri ve eğlence alanları,lunapark, fuar, su oyunları parkı ve 20 m kareyi geçmeyen sergi ve satış ünitelerini içeren yapı ve tesislerdir)
4-Mahmut Turna’nın yaptığı kaçak villa, bölgede yürürlükte olan imar planlarına, 3194 sayılı imar kanunu ve ilgili yönetmeliklerine aykırıdır, hukuksuzdur, illegal ve yasa dışıdır.
5-Adı üzerinde bir yer, Günübirlik Tesis Alanı, İznik Belediyesi de bu şekilde belirtmekte değil midir?
6-Günübirlik Tesis Alanı olan bir yere ''zaman kazanmak için, yürütmeyi durdurma kararı almak ile kaçak yapılan villaya ruhsat alınması mümkün mü?
7-Günübirlik Tesis Alanına ne yapılacağı belli iken nasıl olur da 2 katlı villa yapılır, sonra da ruhsat almak için yürütmeyi durdurma kararı aldırabilir?, İznik Belediyesi bu yere Ruhsat vere bilir mi?
8-Bu mahkeme kararı bilgi-belge istemeye yönelik ara karardır, Kesin Karar değildir.
9-Kaçak yapıldığı İznik Belediyesince de tespit edildi, 12-05-2016 tarihinde 144 numaralı Encümen kararı çıkartıldı, para cezası ve yıkım kararı çıkarıldı.
Zaten ruhsat alabilecek olmuş olsa, tüm mahalleli buraya villa değil evini yapar, ve yıkım kararı almaz, ve göstermelikten olsa bu kadarcık ta olsa yıkılmazdı.
10-Günübirlik tesis alanına  yapılan Kaçak Villaya İmar planından dolayı ruhsat verilemeyeceğini herkes biliyor
11-Bursamızın tanınmış bir Avukatı  ise, imar kanununca, kaçak yapıya ruhsat verilemeyeceğini bilir.
Takibe devam…!”

 
1000
icon
Selami Nehir 2 Ekim 2016 12:25

AYSİN ABLA, İZNİKİN SESİ GARİBANLARIN SESİ.YASİN ABLA MAHMUT TURNA, YANİ BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE ZABITA DAİYE BAŞKANI SİZE KİMİ SİZE GÖNDERDİ, SİZE GELEN HATIRLI KİŞİ Kİ, NEDEN GÜNDEME GETİRME DİYE SİZE HATIRLI KİŞİ GÖNDERİYOR ACABA? (AMAN,AMAN SİZDE ÇOK DİNLERSİNİZ YA, YANLIŞ YAPAN KİŞİYİ GÜNDEME GETİRMEYİN DİYE GELEN O HATIRLI KİŞİYİ) O HATIRLI KİŞİYE SORARSA İDİNİZ? 2 KATLI VİLLANIN ALT VEYA ÜST KATINI SANA MI YAPTI, SENİN Mİ ACABA DİYE; DAHA BASİT BİR SORU SORSAYDINIZ KEŞKE, ARASINDAKİ DUYDUSAL BAĞ NEDİR, SENİN ONDAN, ONUN SENDEN NE MENFAATİNİZ VAR DİYE. BİZ ÇİVİ ÇAKAMADIK 40 YILDAN BU YILLARA KADAR, MAHMUT TURNA VİLLA YAPIYOR, GÜNÜBİRLİK TESİS ALANI, SİT, İMARSIZ YERLER DEĞİLMİ BİZİM KÖYÜMÜZ, GÖLE VAR DİYE KİMSEYE ÇİVİ ÇAKTIRMADI BAKANLIK VE BELEDİYE, SEN GELİP YAPACAKSIN ÖYLE Mİ? AYSİN ABLA İZNİK SENİNLE GURUR DUYUYOR. BUGÜN PAZAR BİRAZ SONRA GÖLE BALIK TUTMAYA GİDECEPİM, VİLLANIN FOTORAFINI ÇEKİP SELFİLER YAPIP SİZE GÖNDEREYİM. SELAMLAR SELAMLAR

0 3 Cevap Yaz
CUMHUR FATİH 1 Ekim 2016 20:12

Yorum yapan Arkadaş Ali Fırtına Bu Yazım size. Zabıta olan kişi, zabıta başkanı olan bir kişiye İmar Kanununu anlatmak gerekir mi? Hukuk veya İmar Bilginiz var ise, Bu konu sizin uzmanlık alanınızda ise Kaçak olmadan nasıl Villa yapılır bunu yorumlar mısınız Mahmut Turnaya?

0 4 Cevap Yaz
ÖZMEN BÜYÜK 1 Ekim 2016 19:35

Yorumcu Ali Fırtına Beyefendi..Ben de Ali Bak Bey gibi sizi tebrik ediyorum. Nereli olduğunuzu bilmiyorum. Gemlik'den sana selamlar. Kaçak villanın boyasını yapanlar villanın yapılmasını beklemiş o zaman. Ali Fırtına, Kaç Yaşındasınız? Nerelisiniz? Yazılarınızdaki yorumlar güzel. Adalete yardımcı olma isteği senin cesaretli bir adam olduğunu gösteriyor. Hangi Üniversiteden, hangi Bölümden mezun oldunuz? Hukukçu gibisiniz. Acaba Hukukçu musunuz? Savcı Beye anlatacakların neler ola bilir? Bizimle paylaşmak ister misiniz? Aysin Komitgan Hanımın köşesi sana fırsat. Teşekkürler Ali Bey.

0 5 Cevap Yaz
alî firtina

Özmenbey,güzel düşüncelerînîz îçîn teşekür ederîm urfa sîverek îzol aşîretîndenîm ,soyum memleket sevdasiyla yetîşmîş kalabalik bîr aîleyîz. Înternetten bakabîlîrsînîz.kendîm ve kalabalik akrabalarimla 40 yillik bursaliyiz

0 5
ALİ BAK 1 Ekim 2016 12:35

ALİ FIRTINA KARDEŞ..MÜTHİŞ BİR ADAMSIN.SİZ AYSİN HANIMIN CESARETİ UĞUR MUMCU'YA BENZETİYORSUNUZ.BEN DE SENİN İLMİNİ 15 TEMMUZ DARBESİNİN ABİDESİ OLAN ÖMER HALİS DEMİRE BENZETİYORUM.İZNİK'DE İSEN SENİNLE TANIŞMAK İSTERİM. 6 EKİM DOĞUM GÜNÜM. DOĞUM GÜNÜMÜ İZNİK'TE KÖFRECİ YUSUFDA KUTLAYACAĞIM. TÜM DOSTLARIM İLE 6 EKİM SAAT 19.00 DA YEMEKLİ PARTİME SENİDE BEKLİYORUM...SİZE VE AİLENİZ VAR İSE 4 KİŞİLİK MASA AYIRTIYORUM. İKRAMIMIZ SINIRSIZ OLACAKTIR. YEMEKTEN SONRA SİZİNLE İZNİK GÖLÜ KENARINDA KAHVE İÇMEYİ İSTİYORUM..BİR ÖNCEKİ YAZIDA DA YORUMLARINIZI OKUMUŞTUM. DÜZ VE DOĞRU BİR İNSAN OLDUĞU SEZİYORUM. KÖFTECİ YUSUF'DA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.

0 6 Cevap Yaz
alî firtina

Alîbey nazîk dsvetînîze teşekür ederîm, şuan sîverekteyîm , gelme durumum yok .doğum gününüzü tebrîk edrr saygilarimi sunarim

0 5
Çetin burhan 1 Ekim 2016 10:28

Aysin Hanım, Bu Adam kaçak villa yapıyor suç işliyor. Bu Adamın Başkanı olan Altepe bundan ne medet umuyor, bunun bu yaptıklarını neden cezasını vermiyor. Bu Adam Kaçak villa yaparken İznik Belediyesi görmemiş mi? İznikli diye Orasının İnşaat Sorumlularını, başkanı bir şekilde kandırmıştır. Bu Adamın Belediyenin İnşaat Kontrolü yapan Kaçak Denetim ekipleri niye görmemiş? Zabıtaların Başı diye Zabıtalar tolerans geçmiş öyle mi? Garibanın başına atmaca olan zabıta, kendi başının kaçak villasına kuzu mu olmuş? yapan suçludur, yaptıran, göz yumanlar suçlu değil mi? gelip kontrol edemedilerse, elektronik posta ile bimer' e de mi yazamadılar. yazıklar olsun böyle devlet memurluğu yapanlara, Haram zehir olsun verdiğimiz vergilerden maaşlarını alıp da görevini yapmayan inşaat kontrol ekiplerine inşaat denetim zabıtalarına. Hepsi suçlu bu kaçak villadan.Aysin Hanım, Takip etmeye devam edin, Daha çok bilgi varsa elinizde yazmaya devam edin, istifaya zorlayın bu zabıta başını Tühhh sana Turnaaaa

0 6 Cevap Yaz
Tayfun 1 Ekim 2016 09:39

2-Mahmut Turna; Hani Tadilat yapacaktın sadece? '''Yaparım, kimse bir şey demez mi'' diyordun?Sen ne yaptın? Binayı yıkıp yerine yepyeni 2 katlı Villayı kondurdun.. Bursa Büyükşehir Belediyesi Yapı Kontrolü ve oradaki Zabıtaları bağladın, senden korkuya görmediler, gelemediler, kontrol edemediler diyelim, Biz neyiz İznik'de? Biz Mühendis, bizde görev yapanlar Zabıta değil mi? İznik Sahipsiz mi? Afrika, Irak,Suriye mi zannettin de istediğin gibi Kaçak Villa yapacaksın? 12/05/2016 tarih/144 sayılı- 04/08/2016 tarih 215 sayılı-01/09/2016 tarih 241 sayılı Encümen Kararları, Yapı Tatil ve Tespit Tutanağı-Tutanak, bunların hepsi senin kaçak yapına tutulmadı mı? Kaçak yapmaya başladığın günde şikayet edildin, Kim mi etti? Ki mi devamlı devamlı şikayet etti? Biz, yani Göllüceliler,İznikliler,Devleti İznik'de temsil eden bizler ettik. O etti, şu etti,diye kimseyi suçlama, Seni,Kime sorsak İllallah ediyor, kötü,şerli,menfaatçi birisidir diyordu, kendi belediyenden gelen Zabıtalar böyle diyordu.

0 6 Cevap Yaz
Tayfun 1 Ekim 2016 09:22

Mahmut Turna, İznik Belediyesi Çalışanlarını, İznik Belediyesini mi şimdi Bursa 2. İdari Mahkemesine ''Bana, Encümen Kararını Tebliğ Etmediniz'' diyerek Yıkımı durdurdun? Sana, Bursa-Osmangazi-Kükürtlüdeki adresine posta ve elektronik bar kot yapıştırılarak, taahhütlü olarak gönderildi.Haydi bunu geçelim,. Sana kaç kez yapma, yıkarız dedik? Sen, Büyükşehir Kaçak Yapı Kontrol ve Zabıtaları görmez demedin mi? Yürütmeyi Durdurma Kararı aldırdın da ne oldu? Sadece yıkım, mahkeme 1 ay içinde karar verene kadar gecikecek Sonra ne olacak? Yıkılmayacak mı? 9 Eylül 2016 da kepçe duvarlara dokundu. Mahkemeden sonra, bak kepçe nasıl yıkıyor? Yıkım nasıl yapılıyor? senin gözünün önünde Çatıyı- temeli, binayı 3194 imar kanununa göre bak nasıl yapacak. Bir Atasözü var ''İyilikten Maraz Doğar'' Yapmaya başlamadan önce bizler iyi Çocuklardık, Gidiyor-Geliyordun. Şimdi bizi suçlu duruma düşürmeye çalışıyorsun. Mühür Fekden Savcılığa,Tck.184 ve 203 den savcılığa iki ayrı ayrı suç duyurusu yapıldı.

0 6 Cevap Yaz
alî firtina 30 Eylül 2016 22:43

Aysîn hanim,kaçak vîllayla îlgîlî duruşunuz bölge însanlarinin sesîni duyarliliğini kamuoyu önüne taşimaniz gazetcîlîk etîk kurallari çerçevesînde konuyu takîp edîp bîzlerle paylaşmaniz taktîte şayandir. Sîzî rahmetlî uğur muncuya benzetîyorum kucak dolusu sevgî ve saygilarimi sunuyorum. Yorumlarimdan dolayi bazilari benî savciliğa verecektî sabirsizlikla beklîyorum.bu kaçak vîllayla îlgîlî savci beyîmîzînde bîlgîlerî olsun. Kaçak vîllamiza îmar zabitasi gîder ,kapiyi çalarlar bîrde ne görsünler,îçerîdekî boya îşînî yapanda bîr zabita arkadaşlari çikmazmi dahasi yantsraftakî evîn oğluda büyükşehîr yapi denetîmde çalîşmazmi . Yanî sîzîn anlsyacağiniz îkî komşuda kaçak çilik yapmiş ,turna mayina basmiş etabîkî sevenîde çok olunca ağitlar çok ses oluşmasina sebebîyet vermîş

0 9 Cevap Yaz
Kaptandan SELAM.. 30 Eylül 2016 15:41

KARİZMA ÇİZİLİYOR...YAZMA AYSİN KOMİTGAN NE OLUR YAZMA... KENDİSİNİ İZNİKDE ÇOK DÜRÜST, ÇALIŞKAN BURSADA SÖZÜ KILIÇ GİBİ KESEN, HER İŞİ BİTİREN, YAPMAYACAĞI İŞ YOKTUR OLARAK TANITIR.. SİZ BUNUN YANLIŞLARINI YAZDIKÇA KARİZMASI ÇİZİLİYOR..İTABARI YOK OLUYOR. BÖYLE OLMAMIŞ OLSA, SİZ GÜNDEME TAŞIMAYIN, TEKRAR TEKRAR YAZMAYIN DİYE HATIRINI KIRAMAYACAĞINIZ KİMSELERİ ARACI OLARAK SİZE GÖNDERİR Mİ?. SEN İŞİNİ BİLİRSİN AYSİN HANIM..BOMBA HABERLERİNİZİ İZNİK HALKI OKUMAK İÇİN DÖRT GÖZLE SİZİ DİNLİYOR..BUGÜN İZNİK BELEDİYESİNDEKİ ARKADAŞIMIN ÇAYINI İÇMEYE GİTTİM ONLARDA YAZINIZI KONUŞUYOR.. BAŞIMIZA BELA ALDIK İNŞAATINA İZİN VERMEKLE DİYORLAR. DİLEKÇE VERMİŞ TADİLAT YAPACAĞIM DİYE.. AMA NE TADİLAT YAPMIŞ, TAM TADİLAT YAPMIŞ.

0 10 Cevap Yaz
ŞİNASİ AMCA 30 Eylül 2016 14:46

AAAAA.. Olur mu böyle bir şey ya? Koskacaman BÖYÜK ŞEHRİN Ordusu olan Zabıtanın Başındaki Mehmut Turna Aysin Komitgan Hanım, konuyu Gündeme almasın diye devreye Hatırı sayılı kimseler sokuyor vaaahhhhh. Mehmut Turna, Aysin Hanımı başka gazeteciler ile karıştırdı herhalde? Aysin Hanım da çok dinler ya Mehmut Turnanın araya soktuğu aracıları.. Doğruyu Aysin Hanım yazmayıp da kim yazacak? Vatandaş Bursada şunu çok iyi biliyor, Herkes doğruyu yazamaz. İşte böyle Doğruları Yazanlar, gazetelere reklam veren para babaları (tabi bu paralar kendi cebinden çıkıyor) Gazetelerden kovdurulur...Ama, Yeni Marmara Gazetesi bundan Muaftır...Yazmaya devam edin Aysin Hanım..Size İznikten bu kaçak villa hakkında çok fotoğraflar çekeceğim. Yapılmayacak bu Kaçak Villa..

0 12 Cevap Yaz
Bülent Gemici Kap 30 Eylül 2016 08:42

Bu yazım Leman Rumuzlu kişiye, Abdetsiz Namaz Kılınır, Ama, Kabul Olmaz..Kimse senin Abdestli olup olmadığını Bilmez. Ancak, İnşaat yapılmasının şartı, olmazsa olmazı İznik Belediyemizden İznin Almak, Projeleri onaylatmak. Kaçak İnşaatı Kontrole gelen Zabıtalarınızı ve inşaat ekiplerinizi Daire Başkanısın diye İnşaatında uzak tutmakla, denetletmemekle olmaz..

0 11 Cevap Yaz
Serkan 30 Eylül 2016 07:34

Aysin Komitgan Hanım, Siz bu Villayı kafaya koydunuz ortadan kaldıracaksınız. Siz, kafaya koydunuz bu şahsı Koltukdan aldıracaksınız...Korkulu Rüyası oldunuz yazılarınızla... Durmak Yok, Aysin KOMİTGAN'ın yazılarını Takibe Devam...Sevgili Medya takipçileri, Yorumlarınızı Bekliyorum Göllüceli Rıza vardı bir ara nerede? Ona en iyi Cevabı ALİ FIRTINA veriyordu. Ali Bey, Yorumlarınızı Özledik.

0 10 Cevap Yaz
YÜKSEL MERTKAN 30 Eylül 2016 05:55

Eyvah!..Aysin Ablamız yine patlatmış Bomba Haberi. Eyvah!.. en son satırdaki Cümleye Bakın, Takibe devam.... diyor.. Yandın ki ne Yandın Mahmut Turna.. Yazıdaki Şu Cümle düştüğü hali çok iyi anlatıyor ''''''Araya hatırı dostları sokarak konuyu gündemden düşürme isteğini çok iyi anlıyorum Mahmut Turna’nın…'''' Unutma Mahmut Turna! Her Kuşun Eti Yenmez.. Aysin Hanım senin bildiğin Gazetecilerden değil, Sipariş üzerine haber yapmaz, sipariş ile haber yapmamazlık yapmaz..Aysin Hanım Yürekli-Cesaretli bir Gazeteci..Sen, Aysin Hanımı tanıyan şu Hatırı sayılır Dostların kendilerine böyle bir haber gelir ise onlar yazmasın, Mahmut Turna, Dikkat ediyorsan, zaten İznikliler kimin Gerçek, dürüst Gazeteci olduğunu bildiği için Aysin Komitgan Hanıma yazmışlar.. Kim bilir daha hangi bilgiler ile donatılmıştır, elinde hangi belgler vardır, daha kaç gün bu Bomba Haberleri okumaya devam edecek Bursa Yurttaşları? Ne dersin? YENİ,Hatırı sayılır Dostlar bulur musun Aysin Hanım yazmasın? Kırsın Kalemini?

0 11 Cevap Yaz
Hikmet alb 30 Eylül 2016 00:59

HALKIN SESİ KÖŞENİZ SES GETİRMEYE BAŞLAMIŞ DEMEKTİR TEBRİKLER

0 10 Cevap Yaz
İMARCI İZNİK 30 Eylül 2016 00:38

Sayın Okuyucular..Bursa 2.İdare Mahkemesine Yürütmeyi durdurma kararını niçin aldırdı biliyor musunuz? 11/08/2016 tarih ve 2600 sayılı Encümen Kararında ''Yıkılacak'' deniliyor ya, O Encümen Kararının tebliğ edilmediğini iddia ediyor.Yıkımı bu yüzden Durduruyor, ama nafile, Çünkü, daha önceki encümen kararları yani 12/05/2016 tarih 144 sayılı Encümen Kararı tebliğ edilmedi mi? 04/08/2016 tarih ve 215 sayılı Encümen karaları tebliğ edilmedi mi? Yapı Tatil ve Tespit Zaptı Tutulmadı mı? tutuldu,Tutanaklar tutulmadı mı? hepsi tutuldu..Daha ne? İznik Belediyesi, şikayet olmasaydı sen de içinde oturmaya devam etse idin iyi belediye idi, ama şikayetler olunca onlarda kendini sen villa sahibi olacaksın diye kendini mi ateşe atacaklardı? Şimdi İznik Belediyesi kötü belediye mi oldu?.. Herkes sana ''Buraya inşaat yapamazsın'' dedi dinlemedin ki, altındaki beyaz renkli toyota ile hergün geldin, inşaatın başındaydın, ne iznik ne bursa imar kaçak inşaat ekipleri gelmedi, görmeeeeedileeeeer. neden??

0 14 Cevap Yaz
Leman 30 Eylül 2016 00:07

Yaptığı yanında Kar kalır. Mahmut Turna, Abdestsiz Namaz Olmaz, Ben Kıldım Oldu diyorsan, Olmaaaz. İmar yok, Ruhsat yok, ruhsat harcı yok, 2 katlı Villa yapacaksın. Yaptırmazlar İznikde

0 13 Cevap Yaz