Hava Durumu

#Sporcular

Yeni Marmara Gazetesi - Sporcular haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sporcular haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

50. Yeşil Bursa Rallisi Osmangazi'den start aldı Haber

50. Yeşil Bursa Rallisi Osmangazi'den start aldı

2026 Petrol Ofisi Maxima Türkiye Ralli Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan 50. Yeşil Bursa Rallisi, Türkiye'nin dört bir yanından gelen sporcuları ve motor sporları tutkunlarını Bursa'da buluşturdu. Türk ralli sporunun hafızasında özel bir yere sahip olan ve motor sporları tutkunlarına birbirinden özel yarışlar izletecek olan Yeşil Bursa Rallisi, 50'nci kez Osmangazi Meydanı'ndan, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın verdiği startla başladı. Start öncesinde Başkan Aydın, ralliye katılan 110 sporcuyu araçlarının başında ziyaret ederek yarışlarda başarılar diledi. Heyecan tüm hızıyla başladı 55 otomobil ve 110 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen 50. Yeşil Bursa Rallisi'nin ilk gününde Hüseyinalan ve Mürseller bölgelerinde belirlenen 3,30 kilometrelik Osmangazi Belediyesi Seyirci Özel Etabı geçildi. Toplam uzunluğu 126,30 kilometre olan ve Orhaneli-Keles bölgesindeki 9 özel etaptan oluşan rallinin ikinci gününde, Petrol Ofisi Maxima Göynükbelen ve Remed Assistance Dağgüney etapları ikişer kez geçilecek. Asfalt zeminde gerçekleştirilecek zorlu rallinin son günü olan 7 Haziran Pazar günü ise Y. Nedim Çelik Soğukpınar ve Şentürk Otomotiv Hüseyinalan etapları ikişer kez geçildikten sonra, 50. Yeşil Bursa Rallisi, Aloft by Marriott Bursa Hotel'de düzenlenecek finiş podyumu ile sona erecek. "Startın Bursa'nın kalbi Osmangazi'den verilmesi son derece değerli" Tüm ekiplere başarı temennisinde bulunan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, "Yarım asırlık geçmişe sahip bu önemli rallinin startının Bursa'nın kalbi Osmangazi'den verilmesi bizim için son derece değerli. Yeşil Bursa Rallisi, Türk motor sporları tarihinde efsaneleşmiş organizasyonlardan biri. Bu anlamlı organizasyonda yer alan tüm pilotlarımıza ve ekiplerimize başarılar diliyorum. Kazasız, belasız ve heyecan dolu bir yarış olmasını temenni ediyorum. Ayrıca sportmenliğin ve centilmenliğin ön planda olduğu güzel bir mücadele yaşanmasını diliyorum." şeklinde konuştu. "Bu yıl da hedefimiz yine kupalarla podyuma çıkmak" Osmangazi Belediyesi'ni başarıyla temsil ederek birçok şampiyonluk elde eden dünyanın tek engelli kadın ralli pilotu Kübra Denizci Keskin ise yaptığı açıklamada, "2026 Petrol Ofisi Maxima Türkiye Ralli Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan 50. Yeşil Bursa Rallisi'nde mücadele edecek olmaktan büyük heyecan duyuyorum. Bu yılki organizasyon oldukça görkemli. Yarışa kendi evimde, belediyemin önünden start veriyor olmak benim için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın hem bana hem de 50. Yeşil Bursa Rallisi'ne verdiği destek çok değerli. Kendisine teşekkür ediyorum. Geçtiğimiz yıl yarışı podyumda tamamlamayı başarmıştık. Bu yıl da hedefimiz yine kupalarla podyuma çıkmak. Elbette her sporcu gibi birinci olmak isterim ancak öncelikli hedefim yarışı sorunsuz bir şekilde tamamlamak ve podyumda yer almak." ifadelerini kullandı. 50. Yeşil Bursa Rallisi'ne katılmaktan dolayı çok mutlu olduklarını belirten pilotlar da Bursa'nın farklı bölgelerinde birbirinden zorlu etaplarda mücadele edeceklerini ifade ederek, kentte hem sporcular, hem de seyirciler açısından çok güzel bir atmosfer olduğuna değindi.

Osmangazi Belediyespor’dan badmintonda tarihi başarı Haber

Osmangazi Belediyespor’dan badmintonda tarihi başarı

Osmangazi Belediyespor, badminton branşında elde ettiği tarihi başarılarla adından söz ettirmeye devam ediyor. Kulübün altyapısında yetişen sporcular, okul sporları ve üniversiteler arası organizasyonlarda elde ettikleri Türkiye dereceleriyle büyük gurur yaşattı. Üniversiteden ilkokul seviyesine kadar tüm kategorilerde kazanılan şampiyonluklar, kulübün altyapı sisteminin başarısını bir kez daha gözler önüne serdi. Başarıdan başarıya koştular Üniversiteler Arası Badminton Ünilig Ferdi Müsabakaları Tek Erkekler kategorisinde mücadele eden sporcu Osmangazi Belediyesporlu sporcu Veysel Taşdemir, Bursa Uludağ Üniversitesi adına Türkiye Şampiyonu olarak önemli bir başarı elde etti. Okul sporlarında da Osmangazi Belediyespor altyapısının damga vurduğu organizasyonlarda, Tophane Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye Şampiyonu oldu. Ortaokul kategorilerinde mücadele eden Şehit Sinan Acar Ortaokulu ise adeta başarıdan başarıya koştu. Yıldız Kızlar kategorisinde Türkiye Şampiyonluğu elde eden okul, Küçük Kızlar kategorisinde de zirvede yer aldı. Küçük Erkekler kategorisinde mücadele eden takım ise Türkiye ikincisi olarak büyük bir başarıya imza attı. Badminton branşındaki başarı zincirinin son halkasını ise ilkokul kategorisi oluşturdu. İlkokullar Arası Badminton İl Şampiyonası’nda Sadi Etkeser İlkokulu şampiyon olarak kürsünün zirvesine çıktı. "Gurur yaşıyoruz" Elde edilen tarihi başarıların ardından Osmangazi Belediyesporlu sporculara Ertuğrul Sağlam Spor Tesisleri’nde özel bir tören düzenlendi. Törende sporcular ve antrenörler büyük alkış alırken, Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan, sporculara hediyelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Ödül töreninde konuşan Başkan Fatih Karayılan, yaşanan başarıların kulüp adına tarihi bir anlam taşıdığını belirterek "Osmangazi Belediyespor olarak ayrı bir gurur yaşıyoruz. Tarihi bir başarıya imza attık. Badminton branşında üniversiteden ilkokula kadar tüm kategorilerde Türkiye şampiyonu olduk. Sporcularımızı ve emeği geçen hocalarımızın hepsini birer birer kutluyorum." dedi. "Gelecek sezonlarda devamını görmek istiyoruz" Osmangazi Belediyespor Badminton Başantrenörü Çağatay Taşdemir ise başarıların uzun yıllara dayanan emek ve sistemli çalışmanın sonucu olduğunu ifade etti. Taşdemir "Bu yıl özel bir durum yaşıyoruz. Üniversiteden başlayarak ilkokullara kadar tüm kategorilerde Türkiye şampiyonluğu elde ettik. Üniversitelerde tek erkeklerde Türkiye şampiyonu olduktan sonra lise grubumuz erkeklerde Türkiye şampiyonu oldu. Ardından yıldız kızlarımız ve küçük kızlarımız ortaokullarda şampiyon olurken, küçük erkeklerimiz de Türkiye ikincisi oldu. En minik grubumuz ise il bazında yapılan turnuvada şampiyon oldu. En üst kategoriden en alt kategoriye kadar hepsinde şampiyon olarak bizleri gururlandırdılar. İnşallah gelecek sezonlarda da bunun devamını görmek istiyoruz." diye konuştu. Taşdemir, kendilerine bu imkanı sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan’a teşekkür etti.

Dereceye giren sporcular, ödüllerine kavuştu Haber

Dereceye giren sporcular, ödüllerine kavuştu

Osmangazi Belediyesi'nin gençleri sporla buluşturmak amacıyla organize ettiği 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası'na, Bursa genelinden 14-29 yaş arası 48 erkek ve 16 kız sporcu katılım sağladı. Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda 18 Mayıs'ta eleme maçlarıyla başlayan organizasyon, 19 Mayıs'ta oynanan final karşılaşmalarıyla tamamlandı. Heyecan dolu karşılaşmalarda genç raketler, başarılı olabilmek için tüm hünerlerini sahaya yansıttı. Eleme maçlarını geçerek finale yükselen sporcular arasından birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olan isimler, düzenlenen törenle kupa ve madalyalarını aldı. "19 Mayıs Haftası Boyunca Birçok Etkinlik Gerçekleştirdik" 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla gençlere yönelik birçok etkinlik gerçekleştirdiklerini belirten Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, sözlerinde şu ifadelere yer verdi: "Dikkaldırım Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen ‘19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası', 18 Mayıs'ta başlayan eleme maçlarının ardından 19 Mayıs'taki final müsabakalarıyla sona erdi. 19 Mayıs haftası boyunca birçok etkinlik gerçekleştirdik. Masa tenisi turnuvası da bunlardan biriydi. Bizlere bu imkanları sağlayan Belediye Başkanımız Erkan Aydın ve tüm yöneticilerimize çok teşekkür ediyorum. Yaz boyunca etkinliklerimiz aralıksız devam edecek. Amacımız, sporla gelişen ve sporla büyüyen bir Osmangazi." Konuşmaların ardından Osmangazi Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Ersel Nallar, kızlar ve erkekler kategorilerinde dereceye giren sporculara kupa ile madalyalarını takdim etti.

Nilüfer Spor Şenlikleri'nde 4'üncü hafta heyecanı Haber

Nilüfer Spor Şenlikleri'nde 4'üncü hafta heyecanı

24. Nilüfer Uluslararası Spor Şenlikleri'nde heyecan sürüyor. 4'üncü hafta müsabakaları Üçevler Spor Tesisi'nde gerçekleştirilen badminton turnuvalarıyla devam etti. Müsabakalar, iki gün boyunca yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Turnuvanın ilk gününde 10-14 yaş arası ortaokul öğrencileri; "Küçükler" ve "Yıldızlar" kategorilerinde kız-erkek olarak 4 ayrı bölümde mücadele etti. İkinci günde ise heyecan, ilkokul ve lise düzeyindeki öğrencilerin karşılaşmalarıyla devam etti. Toplamda 200'e yakın öğrencinin katıldığı badminton turnuvalarında, her takım 4 öğrenciden oluşurken, Nilüfer genelinden birçok okul müsabakalarda yerini aldı. Kortlarda tenis şöleni Şenliklerin bir diğer ayağı olan tenis turnuvaları ise Nilüfer Park ve Spor Tesisleri'nde gerçekleştirildi. 5 Mayıs Salı günü başlayan ve 10 gündür kesintisiz devam eden karşılaşmalarda, Nilüfer genelindeki 40'a yakın okuldan 600'ü aşkın öğrenci kortlara çıktı. 8-17 yaş grubundaki ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin katıldığı turnuvanın son gününde, 8 yaş kategorisindeki 72 ilkokul öğrencisi yeteneklerini sergiledi. Büyük bir rekabete sahne olan turnuvalar sonunda, takımlarda ve bireysel sıralamada başarılı sporcular kupa ve madalyalarla ödüllendirildi. Tenis müsabakalarında minik sporcuları yalnız bırakmayan veliler de çocuklarının heyecanına ortak olarak turnuvaya renk kattı. Nilüfer Uluslararası Spor Şenlikleri, farklı branşlardaki etkinliklerle öğrencileri sporun birleştirici gücüyle buluşturmaya devam ederken, son hafta Kardeş Kentler müsabakaları ile devam edecek.

Longoz Koşusu, yağmura rağmen büyük coşkuyla tamamlandı Haber

Longoz Koşusu, yağmura rağmen büyük coşkuyla tamamlandı

Karacabey Belediyesi tarafından Yeniköy’de düzenlenen Longoz Koşusu, Pazar günü etkili olan yağışlı havaya rağmen büyük bir ilgi ve yoğun katılımla başarıyla gerçekleştirildi. Doğasıyla Türkiye’nin en özel ekosistemlerinden biri olan Longoz Ormanları, bu anlamlı organizasyonla sporun, doğanın ve dayanışmanın buluşma noktası haline geldi. Toplam 450 sporcunun katılım sağladığı organizasyonda, farklı yaş grupları ve parkur seviyelerine göre oluşturulan 25 ayrı kategoride kıyasıya bir mücadele yaşandı. Sporcular, çamur ve yağmura rağmen parkuru azimle tamamlarken, Longoz Ormanları’nın büyüleyici atmosferinde unutulmaz bir deneyim yaşadı. Zaman zaman zorlaşan parkur şartları, yarışa ayrı bir heyecan katarken sporcuların performansları izleyenlerden büyük alkış aldı. Yarışın startı, Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürü S. Ayhan Sağlam tarafından birlikte verildi. Start anında sporcularla bir araya gelen Başkan Karabatı, katılımcılara başarılar dileyerek organizasyonun önemine dikkat çekti. Yarış boyunca parkur alanında bulunarak sporcuların heyecanına ortak olan Karabatı, organizasyonun her aşamasını yakından takip etti. Başkan Karabatı, organizasyonun yalnızca bir spor etkinliği olmadığını vurgulayarak, "Karacabey’imizin doğal güzelliklerini ve Longoz Ormanlarımızın eşsiz zenginliğini sporla buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yağışlı havaya rağmen böylesine yüksek bir katılımın olması, bu organizasyonun ne kadar doğru bir adım olduğunu bizlere gösterdi. Türkiye’nin dört bir yanından ilçemize gelen sporcularımız hem doğayla iç içe bir deneyim yaşadı hem de Karacabey’in misafirperverliğini gördü. Bu tür organizasyonlarla ilçemizin tanıtımına katkı sağlamaya devam edeceğiz" diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.